Вправи

Система має у своєму розпорядженні велике розмаїтя вправ, які можуть бути використані для створення курсів будь-якого типу

 Форум

    Форуми - місце, де відбуваються всі обговорення. Форуми можуть мати різну структуру й містити оцінки для повідомлень. Повідомлення форумів можна побачити в чотирьох різних форматах і вони можуть містити додаткові файли. Підписавшись на форум, учасник буде одержувати копії нових повідомлень на e-mail.

 Зошит

    Учитель просить студентів висловитися на певну тему, і студент може редагувати й поліпшувати свою відповідь згодом. Відповіді є приватними й можуть бути побаченими тільки вчителем, що може зробити коментар і поставити оцінку для кожного запису. Звичайно одного зошита на тиждень досить.

 Ресурс

    Ресурси це інформація, що учитель хоче дати у своєму курсі

 Завдання

    Завдання дозволяють учителеві написати питання, на яке він одержить відповідь від учнів у вигляді файлу завантаженого на сервер. Система надає можливість учителеві ставити оцінки за отриману відповідь

 Тест

    Цей модуль дозволяє вчителеві створити набір тестових питань. Питання можуть бути: з декількома відповідями, з вибором вірно/не вірно, або ті, що передбачають коротку текстову відповідь. Всі питання зберігаються в базі даних і можуть бути використані заново в цьому ж курсі (або в інших). Студентам можна дозволити проходити тест кілька разів, при цьому кожна спроба автоматично оцінюється. Тести можуть показувати правильні відповіді або просто оцінку

 Питання

    Питання дозволяє вчителеві поставити запитання й одержати на нього відповідь від своїх учнів. Одне з його застосувань - проводити голосування серед учнів.

 Анкета

    Анкети створені для того, щоб довідатися ставлення учнів до навчання (зокрема - до дистанційного).


  Глосарій

    Цей тип занять дозволяє студентам створювати і використовувати свого роду тлумачний словник, що містить статті з визначення певних термінів. Студентами надаються зручні засоби пошуку потрібного терміну в глосаріях.

    Викладач може і сам давати визначення термінів, і залучати до цієї роботи студентів, контролюючи коректність пропонованих ними визначень.

    Є можливість автоматичного створення посилань. Тоді будь-який включений в глосарій термін в будь-якому занятті (навіть у форумі) відображатиметься затемненим і матиме властивість посилання, клацнувши по якому студент може вивести на екран статтю глосарія з визначенням даного терміну.


 Завдання

    Цей модуль дає змогу організувати виконання завдань студентами.

    За його допомогою можна:

    • передавати зміст завдання студентам;
    • встановлювати строки його виконання;
    • встановлювати максимальну оцінку, яку може отримати студент за завдання;
    • задавати форму представлення відповіді викладачу (файл, що завантажується на сайт, особиста бесіда з викладачем, повідомлення по e-mail);
    • давати коментарі до виконаної роботи;
    • дозволяти студенту змінювати свою відповідь з повторним оцінюванням.

 Опитування

    Опитування - це дуже простий інструмент. Викладач задає питання та визначає декілька варіантів відповідей. Одне з можливих застосувань - це проводити голосування між користувачами. Це може бути користним в якості швидкого опитування, щоб стимулювати мислення, щоб дозволити групі проголосувати за які-небудь питання, або дізнатися загальну думку в процесі дослідження проблеми.


 РЕСУРС (Resource)

    Ресурси це інформаційні та методичні матеріали у вигляді веб-сторінок, гіперпосилань, файлів, які створюються на сайті або завантажуються на нього. За допомогою цих матеріалів розкривається зміст дисципліни.


  Зошит

    За допомогою зошита (в інших перекладах Moodle його називають журналом) викладач пропонує своїм студентам письмово висловитись на певну тему. Зміст цього завдання викладається викладачем у полі Тема роботи.

    Студент викладає свої думки в зошиті, причому на виконання цього завдання йому дається певний час, протягом якого він може повертатися до роботи з цим зошитом, доповнюючи і коригуючи свою відповідь.

    Відповідь студента доступна тільки йому самому і викладачу, який має можливість прокоментувати відповіді студентів і поставити їм оцінки.


  Семінар

    Семінар – це вид занять, де кожний студент не тільки виконує власну роботу, а й оцінює результати роботи інших учасників семінару. Для цього викладач може передбачити застосування різних стратегій оцінювання.

    Управління семінаром (збір студентських робіт, направлення їх на перевірку іншим студентам, відображення результатів тощо) здійснюється автоматично.

    Модуль "Семінар" розробив Ray Kingdon.


qcreate Question Creation activity module

The Question Creation activity module makes it possible for teachers to let or require students to create questions using the Moodle question creation engine. These creations can subsequently be edited by a teacher and added to Moodle quizzes.

As a non-graded activity, teachers can make it possible for students to make any number of questions. These questions can be imported into quizzes by the teacher. In this way, teachers can encourage students' autonomous learning. Students will create questions about a certain topic or sub-set of knowledge, knowing that their questions will appear in a (graded) quiz.

As a graded activity, teachers can require students to make specific question types and a specific number of these types. Furthermore, these questions can be graded both automatically or manually or a combination of the two. Automatic grading takes no account of the quality of questions, it simply rewards students for creating questions. Manual grading on the other hand is used to evaluate the content and quality of questions.


 ТЕСТ (Quiz)

    Цей модуль дозволяє створити набір тестових завдань та провести тестування студентів. Всі тестові завдання зберігаються у базі даних МООДОС і можуть бути використані заново.

    Студентам можна дозволити проходити тест кілька разів, при цьому кожна спроба автоматично оцінюється. Тести можуть показувати правильні відповіді або просто оцінку.

    Модуль дозволяє виконувати статистичну обробку результатів тетування і виводити ці результати у зовнішні файли.


 ПРАКТИКУМ (Lesson)

    Практикум - модуль, за допомогою якого створюється комплект взаємозалежних сторінок. Кожна із сторінок має інформаційний розділ і розділ контролю засвоєння інформаційного розділу. У відповідності до результату проходження контролю, відбувається або перехід на іншу сторінку і студент починає вивчати наступну порцію матеріалу, або перехід не відбувається і студент продовжує вивчати матеріал попередньої сторінки.


 ФОРУМ (Forum)

    Форум - засіб публічного обговорення будь-якої проблеми.

    Кожен відвідувач форуму може поставити проблему для обговорення, а також прийняти участь у обговоренні усіх проблемних питань, які надіслані на форум. Обговорення проходить у межах сайту.

    У межах дисципліни використовуються три види форумів:

    • викладацький (вхід з панелі управління дисципліною);
    • новинний (його ви бачите у нульовій темі дисципліни);
    • тематичний (форум теми дисципліни для обговорення актуальних питань).

    У настройках модулю можна організувати різні рівні доступу до функцій кожного форуму, а також виконувати оцінювання повідомлень.

    Форум дозволяє учасникам дисципліни одержувати копії нових повідомлень на свій e-mail.


 Wiki

    Wiki – це засіб, пристосований для спільного створення документів декількома людьми, який має власну просту мову розмітки, що використовується прямо у вікні браузера.

    "Wiki wiki" гавайською мовою означає "дуже швидко". Мається на увазі швидкість створення й оновлення сторінок - один з найважливіших аспектів технології wiki. Зазвичай не виникає потреби перевірки матеріалу перед внесенням змін, тому більшість wiki відкриті для широкої громадськості або осіб, що мають доступ до сервера wiki.

    Модуль Wiki дозволяє студентам працювати зазом додаючи, розширюючи й змінюючи зміст сторінки. Попередні версії документа не вилучаються й можуть бути відновлені в будь-який момент.

    Цей модуль оснований на Erfurt Wiki.

Список всіх файлів допомоги
Показати цю допомогу мовою: English